Klantenservicebeleid

Klantenservicebeleid

Wij streven ernaar dat jouw ervaring met onze webshop soepel, veilig en plezierig verloopt. Ons klantenserviceteam staat klaar om al je vragen en verzoeken te behandelen.

1. Contactmogelijkheden
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via:

  • E-mail: info@sovira.nl

  • Telefoon: 

  • Contactformulier: beschikbaar op onze website onder “Contact”

Wij streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur op werkdagen te beantwoorden.

2. Openingstijden
Onze klantenservice is bereikbaar op:

  • Maandag t/m zaterdag: 10:00 – 18:00

  • Zondag: gesloten

3. Veelgestelde vragen
Voor vragen over bestellingen, verzending, retourneren, of betalingen verwijzen wij je ook graag naar onze Veelgestelde vragen-pagina, waar de meeste vragen snel beantwoord worden.

4. Bestellingen en leveringen

  • Zodra je bestelling is geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail.

  • Bij eventuele vertragingen of problemen met levering nemen wij zo snel mogelijk contact op.

  • Voor internationale verzending kunnen extra kosten zoals douaneheffingen of invoerrechten van toepassing zijn; deze zijn voor rekening van de klant.

5. Retourneren en ruilen

  • Ons retourbeleid geldt conform de wettelijke 14-dagen bedenktijd.

  • Voor details over retourneren en ruilen verwijzen wij naar onze Retourpagina.

6. Klachtenafhandeling

  • Als je niet tevreden bent over een product of onze service, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen behandelen.

  • Indien nodig volgen verdere stappen volgens de geschillenprocedure of via het Europees ODR-platform.

7. Privacy en gegevensbescherming
Wij behandelen je persoonsgegevens zorgvuldig en conform de geldende privacywetgeving. Raadpleeg ons Privacybeleid voor meer informatie.

8. Feedback
Wij waarderen jouw feedback over producten of onze service. Dit helpt ons om continue te verbeteren.